[Ecoxarxa del Bages] comandes compartides

ignasi nyanyublable a gmail.com
dis gen 21 19:57:49 CET 2012

Iep
amb retràs, però m'he llegit la teva proposta, Pere, i em sembla un bon
sistema. Podem posar-lo en marxa amb una primera comanda de prova, a veure
com funciona i així li trobem a on es pot millorar (si és que es pot).
Clara, pel que entenc, el full que va enviar el Pere era un exemple, i que
quan fem el de prova cadascú anirà afegint allò que vulgui.
Per donar per completada una comanda d'un producte, crec que podem tenir en
compte que es poden comprar paquets de diferents pesos, per exemple 25 i 5
kg. La comanda es podria anar completant en sacs petits i si s'arriba a un
dels grossos perfecte, ja que ens sortirà més barat. Així no ens arrisquem
a que ens costi molt completar comandes.
Vinga, quan volgueu ho engeguem.
Ignasi