[Ecoxarxa del Bages] comandes compartides

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
dij gen 19 16:50:10 CET 2012

Ep! Em sembla perfecte! He afegit un parell de productes al full de càlcul
i crec que fer una comanda cada 4 setmanes potser és suficient. Però... com
us sembli!

N'anem parlant, crec que la proposta és bona.

Fins aviat!

Clara

El 19 de gener de 2012 11:26, pere proudh <pere.proudh a gmail.com> ha escrit:

--
Clara