[Ecoxarxa del Bages] comandes compartides

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
diu gen 22 11:18:06 CET 2012

Ah!

D'acord, jo em pensava que ja era una primera prova i l'haviem d'anar
omplint. Per a mi ja podem començar!!! Estc d'acord amb el que proposes.

Fins aviat!

Clara

El 21 de gener de 2012 19:57, ignasi <nyanyublable a gmail.com> ha escrit:

--
Clara