[Vallesoc] Fwd: [Xarindoreix] [regalo] impressores

al al a blogmail.cc
diu ago 28 23:10:08 CEST 2011

L'altre dia preguntaven si aquesta llista era bona per proposar
intercanvis, encara no ho tenim clar, fins ara les llista d'intercanvi
per a la zona de Valldoreix i rodalies és:
I pel Vallès Occidental Nord és:
https://lists.marsupi.org/admin/vaixa

Igualment poso aquí aquest anunci de regal d'impressores que tinc a la
meva antiga casa.

Salut i fins demà.

-------- Original Message --------
Subject: [Xarindoreix] [regalo] impressores
Date: Sun, 28 Aug 2011 22:38:00 +0200
From: al <al at blogmail.cc>
To: xarindoreix at marsupi.org

Hola, de quan vivia a Valldoreix tinc unes impressores de les que me
n'he de desfer. Són en color i blanc i negre i recordo que tenia tinta
de al menys una d'elles. Si algú les vol, les hi regalo durant el
dilluns a l'Avinguda Vall d'Or.

Recordo que tenia un antic ordinador compacte sense ventilador
pentiumIII ideal per a fer de terminal i algunes coses més que no me'n
recordo però que posaré per aquí quan les vegi.

Deixo el meu telèfon per si de cas: 615592835

Salut!