[Vallesoc] Reunió dilluns 29 a les 20h al bar del Casal de Cultura de Valldoreix

al al a blogmail.cc
diu ago 28 22:16:34 CEST 2011

On 28/08/11 14:36, Teresa Vázquez wrote:
> Jo soc nova I no se com ho feu normalment pero si fora bo tenir un ordre del dia per facilitar Les coses.

Hola Teresa, l'Ecoxarxa és molt jove i totes les persones som bastant
noves. Agafo la teva proposta i afegeixo punts, encara s'hi poden afegir
més.

1. Presentacions I benvinguda.
2. estat actual de l'ecoxarxa del Vallès Occidental.
3. Necessitats d'accions.
4. Resolució de dubtes sobre el funcionament del CES
5. Funcionament dels ecosenys en paper
6. Propera fira
7. Dia, Hora, lloc d la propera reunio.
8. Feina prevista per fer fins a la propera reunio.
9. Petons I abracades. Jejejeje

--
A veces mando mensajes de sólo contenido
porque me gusta dejar tiempo para hacer redes sociales