[Vallesoc] vull trobar "deshollinador" o persona que en sàpiga d'això

anna piqué atlantegaia a hotmail.com
dll ago 22 23:32:27 CEST 2011

Hola Teresa. normalment la via seria al CES, però no pasa res si hu fas desde aquí, potser és mes agil i tot.. Ja t'espliquarem que és això del CES si no hu saps quan ens veiem.
Perquè no quedem dilluns com l ´última vegada al bar/ rest. de Colònia Montserrat, Rampa 23%... a las 8? o mes dora si a tots ens va bé. Hauríem de fixar una hora de tope perquè no sens faguin las quinientas? Que us sembla?
anna