[Vallesoc] vull trobar "deshollinador" o persona que en sàpiga d'això

Teresa Vázquez sheroqua a hotmail.com
dll ago 22 13:11:04 CEST 2011

Hola a totes,
No se si és la via per demanar una feina que necessito a casa. Si no es la
via, em dieu quina és i la faig servir.

Tinc una estufa gran de llenya, tipus llar de foc, que necessito que vinguin
a desembussar-la. Aquest hivern passat, al final, em rebufava el fum. Hi ha
algú que en sàpiga d'això?. Pactem la vàlua. Visc a Castellar del Vallès.
Podeu respondre per email a: sheroqua a hotmail.com  o per telf. 649 085 439

Gràcies.
Espero veurens a l'assemblea del 29 a Valldoreix. Ja direu l'hora i el lloc.
Teresa