[EX-Emporda] Fwd: Es cerquen masovers per finca entre Regués i Mas de Barberans (Terres de,l'Ebre) + històric

AndreuMS Emporda emporda a ecoxarxes.cat
dic oct 21 23:45:51 CEST 2015

-------- Missatge Original --------
De: HabitatgeSocial-Rural <rural a habitatgesocial.cat>
Enviat: 21 d’octubre de 2015 20.21.45 CEST
Assumpte: Es cerquen masovers per finca entre Regués i Mas de Barberans (Terres de,l'Ebre) + històric

    /Hola,/

    /Enviem informació sobre espais (vivendes, terres, tallers...) que
    cerquen gent, gent que busca formar un grup o col.lectiu per a viure
    o treballar, formar una cooperativa d'habitatge o una ecovila, i
    puntualment també sobre altres coses que puguin ser d'interès per
    vosaltres, com recoleccions cooperatives, comunicacions dels
    col.lectius, jornades de treball, gent que s'ofereix per a
    cooperar... Però sobretot enfocat al repoblament i a l'accés a la
    terra i la vivenda, principalment a Catalunya però també en altres
    indrets on gent afí tira endavant projectes./

    /Contesteu directament als correus de contacte de cada cas, i
    contacteu-nos si necessiteu algun tipus d'acompanyament jurídic,
    arquitectònic, d'enxarxament, mediació contractual (disposem d'èines
    jurídiques) o humana,  etc.../

/Trobareu tot l'historial a sota de les comunicacions. Escriviu per
donar-vos de baixa o afegir contactes a la llista. /

Per compartir altres estratègies i pràctiques autogestionàries que es
complementen amb l'accés a la terra, com en els àmbits de sobiranía
alimentària i abastiment, tecnològica i digital, econòmica, formativa,
artística, salut, formació assembleària, resolució de
conflictes...Perquè no entenem cap àmbit de la vida separat de cap
altra. No dubteu en contactar-nos.

L'experiència ens mostra que el nostre repte més gran són les relacions
humanes, i essent realistes molt poques relacions d'aquest tipus acaben
amb èxit per dificultats en la comunicacio. Recomanem clarament cuidar
aquest aspecte des del principi i demanar ajuda o mediació si fa falta.

suggerim per seguir treballant junts que no ho feu amb correus
corporatius tipus gmail, etc..., creats per al control social, i que us
passeu als autogestionaris tipus riseup, moviments, etc... gràcies

    /Salut!/

    /Habitatge Social-Rural /
    /615 089 709/

    /Cooperativa Integral Catalana/

*Es cerquen masovers per finca entre Regués i Mas de Barberans (Terres
de l'Ebre)*

*21 d'octubre 2015
*

Hola, sóc la Mar, tinc una finca amb una hectárea de secà que fa 15 anys
que no es treballa i una casa per habilitar, i necessito la
col.laboració d'algú (una persona, família, parella...) que tingui
habilitats de construcció. La terra està oberta al que es vulgui fer i
planificar. Que accepti treballar-hi a canvi de viure-hi. Hi ha aigua
pluvial i una font.

contacteu amb mi al telèfon 653955599 o al correu marortiz5 a hotmail.com.

Abraçades,

Mar.

> [...]
> *21 OCTUBRE 2015*
>
>  Ell és de Solsona i tenen terres , cases rurals per la zona del Port del Comte. Estan buscant una parella per entrar a fer masoveria. Fins a on sé jo demanen una mica de jardineria i treballar una mica el bosc.
> Es diu Marcel Call marcelcall a hotmail.com,
> 669 053 415.
> Em podeu anomenar a mi com a vincle; Bernat Trèmul: bernattremulferrus a hotmail.com, 699739174.
> Salut!!
> Bernat

>>> dos
>>> l'hort. Pero aquest estiu marxem dos de viatge i busquem algu que

>>> 14cases