[EX-Emporda] Fwd: ES CERCA GENT PER A MASOVERIA A PORT DEL COMPTE

AndreuMS Emporda emporda a ecoxarxes.cat
dic oct 21 12:33:26 CEST 2015

-------- Missatge Original --------
De: HabitatgeSocial-Rural <rural a habitatgesocial.cat>
Enviat: 21 d’octubre de 2015 12.31.27 CEST
Assumpte: ES CERCA GENT PER A MASOVERIA A PORT DEL COMPTE

> /Hola,/

*ES CERCA GENT PER A MASOVERIA A PORT DEL COMPTE *
*21 OCTUBRE 2015*

 Ell és de Solsona i tenen terres , cases rurals per la zona del Port del Comte. Estan buscant una parella per entrar a fer masoveria. Fins a on sé jo demanen una mica de jardineria i treballar una mica el bosc.
Es diu Marcel Call marcelcall a hotmail.com,
669 053 415.
Em podeu anomenar a mi com a vincle; Bernat Trèmul: bernattremulferrus a hotmail.com, 699739174.
Salut!!
Bernat