[Ecoxarxa del Bages] Ateneu La Sequia

Shizuko Ishikawa shizuko.ishikawa a gmail.com
diu gen 6 01:25:42 CET 2013

Hola guapus!!!!

En Joan i jo ja som pares!!! Tot va anar bé, van haver algunes
complicacions però al final tot va acabar bé que és lo important.  ;)

Tenim ganes de veure-us i de presentar-vos a en Dalmau!! Que es més guapu
que un sol! (Bé, qué haig de dir jo, que sóc la seva mare, jejejeje....)

El cas és que també estem mig embolicats amb els de la PAHC Bages (ja ens
coneixeu :P) De moment només virtualment, no havia tingut ocasió d´anar a
les reunions per l´embaràs i el part i demés, però aquest diumenge havíem
pensat en passar-nos per l´ateneu a veure´ls i tal.

I també tenim moltes ganes de veure-us a vosaltres!! Ens oferim per anar a
ajudar a explicar A Bona Hora si ens necesiteu (eiii!!! quedarem abans per
preparar l´exposició? O ja està fet? O què volem fer exactament?)

Si és aixì ens agradaria quedar amb algú abans perquè no estem gaire segurs
de on està el nou ateneu (es al nou ateneu no??) i com s´hi entra.

Salut i força!!!! Ens veiem diumenge!!!