[Ecoxarxa del Bages] Ateneu La Sequia

DRAGON1977 drakidraki a gmail.com
dic gen 2 12:48:07 CET 2013

Bon dia companys,

Jo, si voleu us puc ajudar, i serè segur al Ateneu per la asamblea de la
PACH(Plataforma Afectats Habitatge i Capitalisme) de les 19:00 per tant puc
ajudar a fer la presentació primer i despres ja us deixaria per anar a la
asamblea de la PACH.
Si cap problema si quedem abans a les 18:30 directament a l'Ateneu,
possiblement jo ja hi sigui  per les reunions de les comisions de la PACH.

Un Santvicenti.

Salut,

Xabier

El 31 de desembre de 2012 11:37, Oriol Junyent Bastardas
<orioljb a gmail.com>ha escrit: