[Ecoxarxa del Bages] Fwd: Xerrada-col.loqui sobre les monedes socials, dimarts 28/5 a Ecoconcern. Presentacio de l'obra Sistema General (Tercera Via), dissabte 1/6 a Sant Celoni. Darreres novetats del lloc web del CEJB. - Charla-coloquio sobre las monedas sociales, martes 28/5 en Ecoconcern. Presentacion de la obra Sistema General (Tercera Via), sabado 1/6 en Sant Celoni. Ultimas novedades del sitio web del CEJB.

Shizuko Ishikawa shizuko.ishikawa a gmail.com
dll maig 27 08:06:08 CEST 2013

hola guapus,

El que diu el Pere em sembla prou encertat... Penso que si potser la festa
d´aniversari és semblant a la de l´any passat, es podría aprofitar la
estructura del concert per fer una xerrada pública sobre moneda social. Qué
hi dieu?

Petons!!!