[Ecoxarxa del Bages] Fwd: Xerrada-col.loqui sobre les monedes socials, dimarts 28/5 a Ecoconcern. Presentacio de l'obra Sistema General (Tercera Via), dissabte 1/6 a Sant Celoni. Darreres novetats del lloc web del CEJB. - Charla-coloquio sobre las monedas sociales, martes 28/5 en Ecoconcern. Presentacion de la obra Sistema General (Tercera Via), sabado 1/6 en Sant Celoni. Ultimas novedades del sitio web del CEJB.

pere proudh pere.proudh a gmail.com
div maig 24 14:02:01 CEST 2013

Gràcies Yolanda, jo segurament hi aniré. Si som més i us voleu posar
d'acord per anar-hi, m'ho dieu.

Natxo, a mi em sembla molt bé la idea de portar al Jordi Griera però crec
que hauria de ser en alguna ocasió especial que garantís una mica l'èxit de
públic. Vull dir que jo no el faria venir per la típica xerrada amb els
15-20 de sempre. En parlem...

Visca les hores! (encara que siguin vermelles i es descoloreixin)

Pere

El 22 de maig de 2013 11.19, Yolanda Ciriano <yolanda a fa.upc.edu> ha escrit: