[Ecoxarxa del Bages] Adhesius botigues

Mari Ona marionairiu a gmail.com
dic jul 31 18:57:03 CEST 2013

Ei, tal com ha demanat la Marta adjunto el logo en jpg per posar a les webs
i als blogs! Si no es veu bé o no el podeu obrir m'ho dieu i ho torno a
enviar d'una altra manera.

Apa, fins aviat!

El dia 30 de juliol de 2013 23.00, Dolça Revolució Manresa-Irehom <
dolca.revolucio.manresa a irehom.org> ha escrit: