[Ecoxarxa del Bages] Adhesius botigues

Dolça Revolució Manresa-Irehom dolca.revolucio.manresa a irehom.org
dim jul 30 23:00:23 CEST 2013

Hola, estaria bé que ens ho poguessiu passar en jpg perque els ecoarxistes
que tinguem web o poguem afegir coma icona a la nostr a pagina.. és una
prroposta.

Marta

El dia 30 de juliol de 2013 21.22, Mari Ona <marionairiu a gmail.com> ha
escrit:

--
[image: Dolça Revolució]

Dolça Revolució Manresa - Irehom
Telf. 600726573 (Marta) 665331029 (Clara)