[Ecoxarxa del Bages] Resposta de la Susana; per a xerrar a l'assemblea d'aquest divendres

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
div des 27 13:05:23 CET 2013

Hola xarxistes!

Recordem que avui *divendres 27 a les 20:30h* com sempre a l'Ateneu La
Sèquia tenim l'última *assemblea* de l'any.

Haurem de preveure l'estraperlo de Moià, parlar sobre el curs d'economia i
també serà un bon moment per a fer un balanç de l'últim any i projectar el
que vé. A més tenim temes que ja fa temps que anem treballant com son
l'ajust del màxim endeutable i la gestió de la caixa d'euros.

Bones festes!
Esteve