[Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea aquest divendres

Maria Ribera Salvador mariaribera.dmt a gmail.com
dij nov 22 12:47:55 CET 2012

Hola a tothom,

Aquest divendres no podré venir a la reunió perquè m'ha sortit feina.
Pel que fa a totes les propostes que vam estar dialogant i repensant el dia
que vam trobar-nos l'Esteve, el Pere i jo em sap greu no estar-hi present.

Ja que em vaig quedar el paper on vam apuntar les propostes de millora faig
un breu resum per punts de les idees:

· Fer un llistat de necessitats dels xarxistes que vulguin exposar-les (per
tenir més clar quines son les demandes que no es cobreixen)

· Ampliar xarxistes amb petits i mitjans comerços de diversos sectors de la
comarca

· Enviar un correu de forma setmanal on apareguin demandes concretes de
tasques no profesionalitzades o "minijobs". (ex. Necessito 3 persones per a
fer una mudança. ex2. Divendres de 20h a 22h necessito algú que estigui amb
l'àvia.)

· La proposta de dinamitzar la moneda i crear-n'he utilitzant l'endeutament
(el Pere em sembla que us ho va anar explicant a tots), i també l'impost
d'oxidació de la moneda.

Ja enviareu l'acta!
Que vagi molt bé,

una abraçada

Maria

El 20 de novembre de 2012 13:41, ignasi <nyanyublable a gmail.com> ha escrit: