[Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea aquest divendres

ignasi nyanyublable a gmail.com
dim nov 20 13:41:40 CET 2012

Bones a totes
Jo no podré venir, que ja havia quedat per a una altra cosa.
Trobo molt interessant el tema dels microcrèdits que proposava l'Esteve.
Penso que seria un bon ús dels € de la xarxa, i que és un tema interessant
per donar-li voltes. Qüestions que ara em venen:
- Pensar quin sistema de "garantia" seguir: la quantitat del crèdit a donar
podria ser proporcional als moviments a la xarxa del sol·licitant. Es
podria posar un màxim de crèdit que fos un percentatge del total de vendes
fetes per la persona. Això considerant que aquest volum de vendes indica un
compromís de la persona amb la xarxa.
- Retorn dels diners: penso que hauria de ser en €, però no ho tinc del tot
clar. Potser es podria tornar en hores? La xarxa té un usuari amb hores?
Com a xarxa les podem gastar en alguna cosa sense que ens estem pulint
aquest recolçament de la moneda? En quin concepte se li poden tornar hores
a la xarxa, sense que siguin feines de gestió que ara les fem
voluntàriament, no?, i que, en cas que les paguèssim, hauria de ser a
partir d'algun "impost " per tothom, per a evitar crear moneda sense
recolçament de cap tipus (rollo karma de la CIC).
I ja està.
En fi, quan ens veiem ja comentarem com ha anat, i ja enviareu l'acta.
Un abraçada.
Ignasi