[Ecoxarxa del Bages] resposta Acta assemblea 24/02/2012

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dll feb 27 21:22:17 CET 2012

Ignasi,

El document sobre el "contracte" de les plaques solars era només un punt de
partida. En l'assemblea ens va semblar que la relació consisteixi en fer
pagar l'electricitat a preu de consum 50% en € 50% en hores fins que la
instal·lació s'amortitzi en € (uns 22 anys!). Això queda obert a negociació
amb qui finalment vulgui la instal·lació.

Millor que comentis sobre aquest nou model que el meu document ja està
desfassat. De totes maneres ja l'he fet editable. Si et sembla de
recollir-hi la posició de la última assemblea i els afegir-hi teus
comentaris doncs perfecte!

Abraçada,
Esteve

El 26 de febrer de 2012 20:50, ignasi <nyanyublable a gmail.com> ha escrit: