[Ecoxarxa del Bages] resposta Acta assemblea 24/02/2012

ignasi nyanyublable a gmail.com
diu feb 26 20:50:58 CET 2012

Bones
el divendres no vaig poder venir a l'assemblea a causa del grip, però m'he
mirat l'acta que heu enviat i, en diferit, vull fer algunes aportacions (no
a l'acta, sinó al xerrat a l'assemblea):
1. Comanda compartida: gràcies Pere per tornar-ho a activar tu.
Personalment encara hi tenim interés, només que aquest mes ja anàvem molt
servits. Penso que a la propera assemblea podríem discutir d'allargar la
periodicitat, o podem pensar de fer una reunió de comisió per concretar
millor el funcionament.
3. Instal·lació solar: tinc alguns comentaris de la proposta de contracte
de l'Esteve (bona!), però el document és de només lectura. El pots obrir a
modificacions? Si no, ja les apuntaré en un paper i les porto a la propera
assemblea.
4. Economia: una idea per a la comissió de creació de moneda/dinamització
dels intercanvis. Penso que seria una bona línea de treball el fet
d'enfortir alguns nuclis a nivell municipal o proper. Tinc la sensació que
la disseminació per la comarca pot ser una feblesa de la xarxa, per la
incomoditat a l'hora de realitzar l'intercanvi (tot i que l'hem resolt en
part amb el local de Santpedor i el proper de Manresa). S'hauria de
començar per aquells nuclis on hi hagi un xarxista amb ganes de fer-ho, és
clar. És només una idea.

Apa, res més, gràcies a totes per la feina i salut!
Ignasi