[Ecoxarxa del Bages] comandes compartides

ignasi nyanyublable a gmail.com
dij gen 26 21:17:39 CET 2012

Vaja home, sempre pillo els missatges tard.
Per mi bé de tancar avui al migdia. Amb un lliurador et refereixes a qui ho
vagi a buscar? L'Olga crec que ho té just. Jo potser ho deixaria per
tenir-ho dimarts, i així tenim més marge, però com ho veieu.
En quant a detalls:
- la comanda l'hem de fer abans, o el que ho vagi a buscar ho ha de fer in
situ?
- el pagament l'adelanta el que ho recull? Potser els que hi estiguem
interessats en anar fent comandes podríem pensar algun sistema per a que no
hagi d'avançar els diners ningú (potser avançant-ne tots una quantitat).
- bosses de paper se'n poden aconseguir a Manresa, en un magatzem que hi ha
en una travesia de la carretera de Vic, em sembla que aquella on hi ha el
video club.
Jo demà encara no sé si podré venir a l'assemblea. Així que si ja ho heu
arreglat, i demà no vins, jo passaré a recollir-ho dimarts. Si voleu que hi
siguem tots a repartir i fer càlculs, quedem dimarts directament.
Ignasi