[Ecoxarxa del Bages] Fwd: Document Model llibertari d'Economia participativa

pere proudh pere.proudh a gmail.com
dij des 29 14:20:26 CET 2011

Hola Alex, et faig arribar a tu i a tots, una petita mostra de " filosofia
de la misèria" de Pierre Joseph Proudhon, que des del meu punt de vista i
des de mitjans del segle XIX dona resposta a les tesis del document que ens
has fet arribar.
El tò sembla dur, però podríem dir allò "de bon rotllo, eh?"

en Proudhon diu que ell no, però jo si que us estimo!

Pere