[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 18/11/2011

neus año lafuente nievalaf a hotmail.com
dic nov 30 18:40:45 CET 2011

Hola que tal!!

ahir hem van trucar del Ateneu Llibertari de Berga i están interesat en que hi vaigui algú a parlar sobre formas d'intercanvi i gestió local de productes,
i al comentar de l'ecoxarxa també van mostrar força interes...
Semble que es desperten les comarques del nord.
Volen fer unes jornades al gener i voldrian que aquesta trobada fos per aquell moment...
Serà possible??

Neva

Date: Mon, 28 Nov 2011 22:15:03 +0100
From: nyanyublable a gmail.com
To: bages a llistes.ecoxarxes.cat
Subject: Re: [Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 18/11/2011

Bones a totes
avui m'ha trucat una amiga de Solsona, que allà també volen posar en marxa una ecoxarxa. Es veu que hi tenen força gent interessada, però surten molts dubtes i volien que hi anés algú d'una ecoxarxa en funcionament per a comentar com es funciona i suposo que compartir l'experiència. M'ho ha comentat perquè jo hi vaig viure bastants anys i dec conèixer part de la gent, la comarca, etc... Jo hi aniré, però em molaria si algú més s'anima, i així pugem plegats i el que no pensi un, ho pensarà l'altre, o l'altra, o l'altra, etc, etc... Penseu que no és una xerrada a l'estil de les que fem aquí de difusió, sinó només compartir el que hem anat fent amb altra gent afí.
Serà dijous vinent, a les 8,30 a l'ateneu La Fura, de Solsona.
Vinga, qui s'anima?
Ignasi