[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 18/11/2011

ignasi nyanyublable a gmail.com
dll nov 28 22:15:03 CET 2011

Bones a totes
avui m'ha trucat una amiga de Solsona, que allà també volen posar en marxa
una ecoxarxa. Es veu que hi tenen força gent interessada, però surten molts
dubtes i volien que hi anés algú d'una ecoxarxa en funcionament per a
comentar com es funciona i suposo que compartir l'experiència. M'ho ha
comentat perquè jo hi vaig viure bastants anys i dec conèixer part de la
gent, la comarca, etc... Jo hi aniré, però em molaria si algú més s'anima,
i així pugem plegats i el que no pensi un, ho pensarà l'altre, o l'altra, o
l'altra, etc, etc... Penseu que no és una xerrada a l'estil de les que fem
aquí de difusió, sinó només compartir el que hem anat fent amb altra gent
afí.
Serà dijous vinent, a les 8,30 a l'ateneu La Fura, de Solsona.
Vinga, qui s'anima?
Ignasi