[Vallesoc] Fwd: espigolada dimecres 18 octubre

Feliu Madaula Canadell fmadaula a gmail.com
dim oct 10 23:12:57 CEST 2017

---------- Missatge reenviat ----------
De: Info Espigoladors <info a espigoladors.com>
Data: 10 d’octubre de 2017 a les 10:13
Assumpte: espigolada dimecres 18 octubre
Per a:

Espigoladores i espigoladors,

us comuniquem que el proper dimecres 18 d'Octubre a les 16h00 anirem a
espigolar patates a una camp de Viladecans. Es una activitat oberta a grans
i petits i en horari de tarda així que no dubteu en apuntar-vos!!

Aprofito per presentar-me ja que soc jo, en Marc  la persona que li fa el
relleu a la Silvia  per tot el que està relacionat amb el tema dels
espigolaments. Per tant  a partir d'ara seré jo la  persona de referència i
de contacte. Ella es manté a l'entitat però realitzant una altre funció al
nou obrador. Us envio la ubicació

https://goo.gl/maps/b3fAcL4Rq3R2

[image: Imatge inserida 1]

Ja ens anirem coneixent poc a poc!

Ens veiem pels camps!

Marc Farrés
M. 644880747
info a espigoladors.com
www.espigoladors.com

  <http:///www.espigoladors.com>    [image:
https://www.facebook.com/Espigoladors-196043207246117]
<https://www.facebook.com/Espigoladors-196043207246117>
<https://twitter.com/espigoladors>

Més informació sobre la llista de correu Vallesoc