[Vallesoc] UOC-UJI: Estudi de recerca

August Corrons acorrons a uoc.edu
dll mar 28 17:33:44 CEST 2016

Benvolgut/da company/a de l'*ECOXARXA DEL VALLÈS OCCIDENTAL*.

En primer lloc presentar-me: sóc August Corrons, professor de la
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), investigador de la Universitat Jaume
I (UJI) i membre de l'Institut de la Moneda Social. Actualment estic duent
a terme la meva tesi doctoral, en la qual estudio les xarxes d'intercanvi
sense diners de curs oficial (monedes socials, bancs de temps, xarxes
d'intercanvi mutu...). Pretenc analitzar les motivacions, percepcions i
actituds de les persones a l'hora de formar part d'aquest tipus de
comunitats.

El motiu d'aquest missatge és preguntar-te si, com a persona de contacte
que ets de l'*ECOXARXA DEL VALLÈS OCCIDENTAL*, voldries participar i
col·laborar contestant aquest *QÜESTIONARI
<https://docs.google.com/forms/d/1HuBz_HNyYaVFgiy8uM1Lne-0xJBqsddzr69KxINyTXc/viewform?usp=send_form>*.
Si és així, quan acabis de complimentar-lo podràs descarregar-te dos
llibres: *"Vivir mejor con menos"* i *"Cómo crear nuestro dinero y
construir sostenibilidad"*. També rebràs per correu electrònic un informe
complert amb el teu propi *"perfil de valors personals"*. Tingues present
que tota la informació que proporcionis tindrà caràcter confidencial i serà
utilitzada, única i exclusivament, amb finalitats acadèmiques.

Així mateix, m'interessaria molt si poguessis difondre aquest missatge
entre els usuaris de l'ecoxarxa, per a que puguin participar en l'estudi.  Ho
veus factible? Sens dubte, també rebran els dos llibres i el perfil de
valors personals un cop complimentat el qüestionari. Veus possible la
participació de la resta d'usuaris? En funció de la participació que hi
hagi i de la seva representativitat mostral, podré el·laborar un *anàlisi
particularitzat de l'**ECOXARXA DEL VALLÈS OCCIDENTAL**, el qual estaré
encantat de fer-te arribar*.

Agraïnt a l'avançada la teva col·laboració, i posant-me a la teva plena
disposició per al que consideris oportú, rep una cordial salutació.

August Corrons
Estudis d'Economia i Empresa
Universitat Oberta de Catalunya
acorrons a uoc.edu
Av. Tibidabo, 39-43 / 08035 Barcelona

Més informació sobre la llista de correu Vallesoc