[Vallesoc] Acta de l'ecoxarxa del dimeres 21

al al a blogmail.cc
dll set 26 15:51:45 CEST 2011

Sí, molt millor enganxada al cos del mail. El d'abans havia quedat
retingut perquè era massa gran.

--
facebook, googlegroups i d'altres són als servidors autogestionats
lo que els supermercats són a les cooperatives de consum ecològic