[Vallesoc] Canvis !

Sandra Medina sandrapm86 a gmail.com
div set 16 02:06:00 CEST 2011

Hola,

Vaja, doncs si veu tenir la reunió el dimecres, quan pugueu podríeu enviar
l'acta?

Vàrem passar l'acta de l'anterior trobada per aquesta llista, i la Teresa la
va penjar a la web de la CIC al grup d'ecoxarxa del Vallès Occidental:
https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/groups/21126/ecoxarxa-del-valles-occidental/
Tothom
ho pot llegir sense la necessitat de està registrat a la web de la
cooperativa integral catalana.
Potser hauríem d'enviar-la també a l'altra (es la que va dir l'Al que es
feia servir per intercanvis? o la nord que volíem eliminar pk ens pensàvem
que no es feia ja servir?) de manera que tothom estigui actualitzada?

Doncs us informo des de Cerdanyola que avui hem format oficialment el grup
de treball del nucli de la cooperativa integral catalana de Cerdanyola, la
idea és aprofitar l'assemblea dels indignats ja que molts en formem part, és
un nexe clau per la difusió de les nostres futures accions i creiem que és
complementari. Som 17 persones en el grup de treball. :))

Avui hem tingut la reunió del nucli, i hem introduït a alguns l'ecoxarxa del
Vallès Occidental, les fires d'intercanvis, la moneda social, el CES, i la
central de compres, etc. Els hi he parlat de la situació de l'ecoxarxa, i en
general la gent es veu molt motivada, volem fires d'intercanvis i un
projecte futur per crear una central de compres a la vila, i per l'altre
banda hem acordat participar i cooperar amb l'ecoxarxa.

Els meus companys volen afegir-se al grup vallesoc (m'han dit que algun ja
hi eren):
maenoire a gmail.com
ivetcarbajo a gmail.com
gorkaferrandiz a gmail.com