[Vallesoc] Trobada d'Ecoxarxa el 22 de sept

anna piqué atlantegaia a hotmail.com
dis set 10 13:37:20 CEST 2011

Hola germanes i germans, estic d'acord  amb canviar la propera vegada, pro aquesta d'ara em sembla be a Valldoreix, perquè una de les raons de la trobada es unificar la gent que ha començat amb la xarxa i que no va poder venir la última vegada (que la majoria son de valldoreix i voltant) amb els que es van afegint. El proposit es determinar millor les comissions que treballarem i qui s'en farà càrrec i unificar també el tema de las adresses d'Internet, perquè el nois de comunicació interna diuen que ja tenim també una altre llista feta...Aixi que seria molt interessant que hi siguéssim tots! i sobretot l´ Al i la Núria per poder passar o compartir les seves respectives tascas...També em de parlar de la C. C. i comptabilitat i tresoreria...La Núria i Jo ens varem reunir per enviar la sol·licitud de la fira a Valldoreix ( possiblement x octubre) , tan bon punt sapiguem alguna cosa us u comunicarem...salut i alegria...que anem per molt bon camí!fins el 22anna