[Vallesoc] Fwd: Acta 29/08/2011

Sandra Medina sandrapm86 a gmail.com
dll set 5 17:52:22 CEST 2011

UAUUUUUUU!  Ara no sé què fer, creieu que algú de Valldoreix o d'altres
municipis vindran?  sabria molt greu no anar i que hi hagués algú allí
esperant.. ok Teresa, l'assemblea de cc és molt interessant, ho penso
comentar amb tots els companys del nucli de la CIC a Sardatown a veure si
ens hi animem.

Sandra