[Vallesoc] Fwd: Acta 29/08/2011

Sandra Medina sandrapm86 a gmail.com
dll set 5 15:21:41 CEST 2011

Hola - ja sé que és molt just, però ningú a part de la Mercè ha comentat res
de tornar-nos a reunir més. Suposo que quedem altre cop aquesta tarda a
Valldoreix tal com vem dir el passat dilluns..

No tenim ordre del dia.. Però podem fer una assemblea monogràfica sobre la
Fira, a tots ens sembla bé.

Siusplau si no hi ha de vindre ningú, feu-m'ho saber ràpid! Que jo tinc un
bon tros cap a allí.

Gràcies,
Sandra

---------- Forwarded message ----------
From: Merce Enseñat Beso <presencia3 a gmail.com>
Date: 2011/9/1
Subject: Re: [Vallesoc] Acta 29/08/2011
To: Sandra Medina <sandrapm86 a gmail.com>

 Hola,
      Sòc la Mercè Enseñat, visc a Rubí i vaig participar a la Fira
anterior a Valldoreix..

    Em sembla bé tornar-nos a reunir el dilluns 5, al Casal de
Valldoreix.... .dieu l'hora, jo, en principi puc venir... Els dies 17
i 18 de setembre estic de casament....no hi puc ser...
petons    Mercè

El 30/08/11, Sandra Medina <sandrapm86 a gmail.com> ha escrit: