[Vallesoc] integrar ecoxarxa

Sandra Medina sandrapm86 a gmail.com
dll oct 3 00:40:38 CEST 2011

Hola Júlia,

a Valldoreix hi ha un grupet de gent que forma part de l'ecoxarxa i potser
t'aniria més bé quedar amb ells per proximitat.
I també, una altra manera de saber de les activitats seria assistint els
dies 8 i 9 d'Octubre a les jornades assembleàries de la Cooperativa integral
catalana que es faran a Terrassa o pots acostar-te a Cerdanyola cada dimarts
de 18h a 19.30h fem una introducció i acollida als nouvinguts..

T'atjunto abaix la info de les JA de Terrassa:

*"PROGRAMA PROVISIONAL *

*Dissabte 8 d'octubre *
Demà (11h a 14h)
- Acollida i jornada de formació per a nous membres.
- (En paral.lel) Reunió de Centrals de Compres (CC)
Tarda (16h a 20h)
- Reunió de centrals de compres (CC) amb la Coordinació de centrals de
compres (CCC)
- [INFORMACIÓ] [DEBAT] [DECISIÓ?] Rototom
- Presentació del treball de nodes i comissions.

    * 1 .- [INFORMACIÓ] Presentar els Propostes del node 1. Veure l'acta de
l'última va reunir aquí.  Per que la CIC en mostri la seua opinió, si
s'escau.
    * 2 .- [DECISIÓ] Assistència a assemblees. Exigència (no obligació) que
els participants actius en comissions de treball (incloses persones que
reben renda bàsica i altres remuneracions), hagin de participar en les
assemblees de CIC.
    * 3 .- [INFORMACIÓ] Canals de comunicació. Definir canals de comunicació
estable per a les comissions de treball: grups de treball de la xarxa
social, llistes de correu associades a cada grup (comsición), assemblees
virtuals mitjançant eina lliure (Mumble).
    * 4 .- [DECISIÓ] Comissions i comunicació mitjançant la xarxa
social. Aplicar
l'opció dins dels grups de les comissions de treball, que en els fòrums
d'aquests grups, quedi subscrit tot aquell que entri al grup. D'aquesta
manera podríem fer ús de les llistes de correu dels grups, com a eina de
treball per a les comissions. En aquest sentit, s'hauria de valorar la
possibilitat de tancar els grups només a les persones que desitgin
participar en la comissió, i així poder tenir també una fotografia més real
de la participació en les comissions. Un primer pas seria, treure a tots els
usuaris dels grups de les comissions i que s'anessin adherint segons la
voluntat de participació en segons quina comissió.

*Diumenge 9 d'octubre* (11h a 14h i 16h a 20h)

Tema de fons: Legalitat i desobediència vinculada a la Cooperativa Integral
Catalana.
+ INFO: https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/pages/view/57337
*
*Des de la seva creació la CIC no ha amagat una actitud de desafiament i
confrontació amb el capital i l'estat.  Després de casi un any i mig de
funcionament, es moment de plantejar-nos amb més detalls i amb totes les
persones que s'han anat incorporant en el camí, amb més detall i en el
context actual, com
es concreta aquesta actitud desobedient, aquesta situació conflictiva amb la
legalitat establerta. "

Salut,
Sandra