[Vallesoc] visita i curro a CALAFOU..

Sandra Medina sandrapm86 a gmail.com
div oct 14 09:36:40 CEST 2011

perdona Diana, justament avui anava a escriure un mail, hem quedat aquest
diumenge a les 9h al costat del mercat de les fontetes, i tornarem el mateix
dia a les 17h ho sigui que a les 18h ja estarem a Sarda, qui vulgui es pot
quedar a calafou a dormir o el que sigui..!! :)) Que guai que vinguis, si
coneixes gent que estigui motivada, convida a qui vulguis!!! Tenim 18
plac,es a una furgo + cotxe!! Li passo copia a la llista pk comptin amb

Dsprs si de cas faig una mica d'spam pk la penya ho recordi bé, podeu
confirmar tots els de la llista, siusplau, que veniu? i així ho fem més
fàcil?

yuuujuuu quina ilu!!! xd