[Vallesoc] FIRA VALLDOREIX

irene irene amotodoloqcrece a hotmail.com
div nov 11 22:07:50 CET 2011

A mi el 11 de desembre em va bé, i la veritat que tinc moltes ganes de tornar a participar-hi amb fruita eco i demés i poguer intercanviar entre nosaltres. Salut i pelas!, jajajajajaaaaa, és bromaaaa

From: atlantegaia a hotmail.com
To: vallesoc a ecoxarxes.cat
Date: Sat, 5 Nov 2011 12:50:51 +0000
Subject: [Vallesoc] FIRA VALLDOREIX

També dius-ha a tots que la Núria - Bufala-amb va comentar la possibilitat de fer una fira a Valldoreix i que una noia del EMD - Núria - l'hi avia dit que la millor date seria el 11 de desembre  diumenge. Es veu que hi ha alguna cosa publica a la plaça del casal i poden venir personas de valldoreix.Com us va?anna