[Vallesoc] Fwd: Fwd: Re: Qüestió pera la comunitat de l'Ecoxarxa del Vallès Occidental

Sandra Medina sandrapm86 a gmail.com
div nov 11 13:07:52 CET 2011

Bones,

 a Terrassa ja estàveu assabentats.
Vaig venir a una assemblea i ho vaig exposar tot.

Vaig explicar de la possibilitat de que les FMA, que s'organitzen dues
vegades a l'any, acolliria a partir d'ara les fires d'intercanvi a
Cerdanyola i que havíem pensat que estaria bé que una entitat com ells que
són 100% autogestionats, autoorganitzats i alternatius, poguessin
participar de la fira que ells mateixos ajuden a organitzar i promocionar
amb moneda social.

Aquesta participacio' pot succeir de la següent manera. La FMA organitza
dinars, sopars populars i concerts, etc. Si durant la primera fira de
l'ecoxarxa els firaires paguen el dinar o el que sigui amb moneda social,
llavors FMA podrien gastar els seus ecos en la central de compres per
comprar el menjar del següent dinar i sopar o birres artesanals ecològiques
de la CC per els següents concerts que organitzi les FMA, o inclòs
nosaltres el nucli de Cerdanyola podríem maximitzar les oportunitats
d'intercanvi i de difusió i promoció de la moneda social a la vila i
ampliar l'ecoxarxa!

Repetim, però, que el registre és correcte.

Llavors en què no esteu d'acord? Albert, parles a títol individual o com a
Central de compres? no ho entenc :(((((((((((((((((((((((((((