[Vallesoc] Fwd: Fwd: Re: Qüestió per a la comunitat de l'Ecoxarxa del Vallès Occidental

Sandra Medina sandrapm86 a gmail.com
div nov 11 03:18:57 CET 2011

Ei torno a reenviar el mail, ara si :)

---------- Forwarded message ----------
From: Sandra Medina <sandrapm86 a gmail.com>
Date: 2011/11/10
Subject: Re: [Vallesoc] Fwd: Re: Qüestió per a la comunitat de l'Ecoxarxa
del Vallès Occidental
To: al <al a blogmail.cc>

A la Núria i a tots i totes:

En principi la fira d'intercanvi la vem anomenar 1a Fira d'intercanvi de
Cerdanyola, perquè l'organitzavem el nucli local de Sarda, però en les
darreres assemblees del nucli local de Cerdanyola, Central de compres de
Terrassa, i jornades assembleàries de la CIC on he assistit, ens van
proposar dir-li segona fira de l'ecoxarxa en assemblea, i nosaltres en
assemblea a Cerdanyola altre cop vem decidir dir-li segona fira de
l'ecoxarxa, tal i com l'ecoxarxa demanava, podeu trobar les totes les actes
penjades que anem fent a la xarxa social.

Esteu totes convidades a participar-hi i a fer ecoxarxa, sinó podeu
assistir, per això serveix la xarxa social per anar seguint el treball de
tots i totes i criticar i proposar idees, genial!

Des de que es va acordar en l'ultima assemblea de l'ecoxarxa fer la fira
d'intercanvi a Cerdanyola, Cerdanyola i Terrassa som els dos nuclis
de l'ecoxarxa que estan en actiu cada setmana treballant fent ecoxarxa.

Tot el treball que hem estat fent (no dic que sigui perfecte) obertament, i
de manera transparent ha sigut criticat per quatre mails i en dos dies. Ara
bé tot s'ha de dir, no hem vist encara que sigui constructiu, amb tan poc
temps per canviar alguna cosa, la fira es farà tal i com s'ha acordat en
assemblees. Avui una companya des de Cerdanyola s'ha ofert per anar a
Barcelona a la formació del CES i així poder fer-ho tot correctament i el
millor possible per la fira.

Us demanem i convidem a que si algú vol i té alguna cosa a dir al respecte
es faci, en la propera assemblea de l'ecoxarxa del valles occidental
dimarts 15 a la Clau, a on a recordat la Sílvia en el darrer mail. A veure
si arribem tots a un acord, i seguim fent ecoxarxa tan i més bé que mai per
la següent fira de l'eCoxarxa que serà la TERCERA I NO LA SEGONA.

Salut, alegria i pau,
sandra