[Vallesoc] Benvinguda

Teresa Vázquez sheroqua a hotmail.com
div nov 4 11:55:41 CET 2011

Hola Zoila,Per posar una parad, has de sol·licitar l'inscripció al Nuclide Cerdanyola. El seu email és ecocic.cdv a gmail.com  Ells t'informaran de les condicions i de tot el que necessitis.
Salut!Teresa Vázquez

From: zoila.rp a hotmail.com
To: sheroqua a hotmail.com
Subject: RE: [Vallesoc] Benvinguda
Date: Fri, 4 Nov 2011 11:20:29 +0100

Hola, per posar una paradeta de trastos tinc que apuntarme?
Jo ja vaig montar a la fira de Valldoreix, no se com funciona aquesta.
Gracies.

From: sheroqua a hotmail.com
To: vergaramanu a hotmail.com
Date: Fri, 4 Nov 2011 11:07:09 +0100
CC: vallesoc a ecoxarxes.cat
Subject: [Vallesoc] Benvinguda

Salutacions Manu,Benvingut a l'Ecoxarxa del Valles Occidental (EXVcc).
Ara mateix a l'Ecoxarxa del Valles Occidental hi ha diferents grups participants, tot i que en el moment actual son els nuclis locals de Terrassa i Cerdanyola els més actius. El dia 12 de novembre el nucli local de Cerdanyola, organitza la Fira d'Intercanvi amb moneda social i fora una bona ocasió per a tu venir a coneixer-nos. Et passo l'enllaç https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/event_calendar/view/61998  i t'afegeixo la info per si tinguessis problemes en el link. Fira d'Intercanvi Cerdanyola del VallèsTítol: Fira d'Intercanvi Cerdanyola del VallèsQuan: 10:00 - 17:00, 12 Nov 2011Ubicació: Plaça de la Biblioteca ca n'AltimiraRegió: el Vallès OccidentalOrganització: Nucli Local Cerdanyola del VallèsContacte: ecocic.cdv a gmail.com
S'acceptarà euros, moneda social, i intercanvi directe (trueque).
Tots els firaires huaran de tenir un compte al CES, i el percentatge serà 20% ecos, 80% euros.
Siusplau, escriviu-nos si teniu pensat venir com a firaires.

Al nucli local de Cerdanyola, normalment solen reunir-se els dimarts al Casal de Joves de Cerdanyola o a un altre local autogestionat a les 19h. El email de contacte es el que surt a la Fira d'intercanvi.  ecocic.cdv a gmail.com
Al nucli de Terrassa ens reunim els dimecres a les 20h al local de Terrassa Respon, s/ Societat, 6. https://cooperativa.ecoxarxes.cat/pg/groups/21126/ecoxarxa-del-valles-occidental/ el email es: vallesoc a ecoxarxes.cat

Espero que la info et sigui profitosa.
Teresa VázquezNucli local Terrassa

Hola,

Soc manu i visc a Valldoreix. Aquest correu me'l va donar una dona que em va comentar en el ferrocarril que sabia de la vostra existencia. Jo feia temps que sentía parla de la cooperativa integral i vaig vore una conferencia de Enric Duran en les Corts que hi parlava del tema. Ara que us he trobat a prop de casa, m'agradaria rebre informació de la vostra xarxa per a sapigue si m'interessa entrar a formar part del vostre circuit de productes. Disposo de poc temps però si feu xarrades, assemblees, quedades o teniu un punt d'informació, m'aproparia per a sapigue exactament com funciona, fins a on em puc implicar i a quines tasques.
Un salutació,

Manu Vergara