[Vallesoc] R: Concretant lloc I Hora per lassemblea

Sandra Medina sandrapm86 a gmail.com
dim ago 23 13:09:51 CEST 2011

*Hola a totes,*
*
*
*aleshores parleu de quedar dilluns a les 20h a la **plaça del Casal de
Cultura de Valldoreix, si no ho he entès malament, oi? *
*
*
*Ens podeu proporcionar un link amb la direcció exacte? Com s'hi arriba amb
transport p**ú**blic? Jo vinc de Cerdanyola.*
*
*
*Gr**à**cies , *
*Sandra