[NALSavall] grup consum

Marta Villaverde Lledós pim8pam a hotmail.com
dic oct 19 18:55:38 CEST 2016

Hola gent, volia comprar a la Soleia, una granja eco de vaques que està a Galllifa. Si comprem més quantitat en surt a 70e els 6kg de carn (comprant de manera individual surt a 75e els 6kg) i ens ho porten.

Com veureu, us reenvio l'email que em van enviar amb els lots de carn i els preus. Es pot comprar lots familiars que inclou hamburgueses, bisctec,etc o es pot comprar només el tipus de vedella que volguem pero en quantitat.  Si a algú li interessa i/o us falta info em dieu alguna cosa.

També pels que els interessava el tema de fruita i verdura. Vaig fer un watshap de gent de Santllo i voltants on es venen i s'intercanvian productes de l'hort. A més, treballo a Can Ustrell, venta de verdura i fruita eco (no tenen segell pero el Xus fa d'agricultor i jo preparo comandes, així que us asseguru que és eco i vigila molt el tema aire i agua de qualitat), total, m'ha dit el "jefe" que us faria un preu més barat del que surt a la web ja que us ho portaria jo (els preus de web son entre eco i supermercat).

Si voleu entreu a la web canustrellagricultura.com i podeu fer la comanda.

Email de la soleia i us adjunto preus
El minim que demanem es un minim de 4 lots per comanda, peró ja que som veins podeu demanar el que vulgueu, com si voleu demanar en lloc de lots paquets sueltos, cosa que també fem en cooperatives.
Si es comanda minima us ho porto, i si es poca cosa  ho podeu venir a buscar o si passo per aquí no hi ha problema.
Us adjunto preus de cooperativa.
si ens voleu coneixer tenir algun paquet per provar ( gratuit ) i que us expliquem una mica podeu venir sempre que vulgueu, amb previ avís perque ens trobeu

Més informació sobre la llista de correu NALSavall