[NALSavall] Guía per als NAL'S i Convocatòria Assamblea Sant Llorenç

NAL de Sant Llorenç Savall nalsavall a ecoxarxes.cat
div feb 27 10:04:40 CET 2015

Hola!
Aquesta es una de les documentacions que vaig trobar penjada a la Xarxa
Social fa temps, i que la tenía guardada al grup de l' Ecoxarxa La Mola,
ja que es d'utilitat a l'hora de debatre quines funcions fem com a NAL,
etc....ara os envío el link per aquest correu però també la tinc editada
com enllaç a la Xarxa.

https://cooperativa.ecoxarxes.cat/bookmarks/view/277724/guia-per-als-nals

Aprofito per recordar-vos que ens reunim en Assamblea oberta a tothom,
els Dilluns al matí alternant cada 15 dies a la Casa de Cultura de Sant
Llorenç, el proper Dilluns dia 2 de Març ens tornem a reunir a les 10:00
h.

A reveure!
Cris.

--