[GRTX] Xai de La Quintana

Enric Francesch enricfrancesch a gmail.com
dic abr 11 15:12:04 CEST 2018

 Hola a tothom! Ja tinc xais a punt. Són xais ecologics de raça ripollesa
d'uns 3 mesos i mig d'edat. Pesen entre 11 i 13 kg un sencer, i entre 6 i 7
kg mig. Puc servir a partir de la propera setmana i en tindré durant un
mes. Ja ve filetejat com ho vulgueu. Si en voleu per un dia concret
aviseu-me amb una mica d'antel.lació perque la carn pugui madurar una mica
a la cámara. Tots els xais de la temporada em venen bastant junts. Si sabeu
d'algú que pugui estar interesat agraïré la difusió.
El preu és 13 troks el kg. Ofereixo 100% en troks, encara que si algo
prefereix pagar en euros també pot ser.
Per encàrrecs o qualsevol dubte em podeu respondre aquest mail o al telefon
616315742 (Enric).

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Libre
de virus. www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació sobre la llista de correu Garrotxa