[GRTX] Comptes desactivats, Pad per treballar aquest tema.

Ecoxarxa Garrotxa garrotxa a cooperativaintegral.cat
diu abr 8 20:26:44 CEST 2018

Bon dia de pluja tingueu!

 Tal com em vaig comprometre ahir a l'assemblea, us faig aplegar
l'enllaç
 al pad per treballar el tema dels comptes inactius/desactivats. La idea
 es treballar el tema per no haver d'estar debatent a la propera
 assemblea.

 http://piratepad.net/grtx-debat-comptes-desativats

 Necessite que algú passe el anterior enllaç pel grup de whatsap per a
 que pugui participar la gent que esta saturada de correus. Agrairé que
 qui ho compartisca  m'ho faci saber, per assegurar-me que ja està fet.

 Aprofite l'avinentesa per recordar que vam dir de fer l'esforç de parar
 atenció a les tasques i al temps que hi dediquem a l'ecoxarxa i prendre
 nota. Havia pensat que podíem anotar-ho al pad que ja estava creat per
 definir les tasques però no funciona avui.

http://monedasocial.cat:9001/public_pad/GRTX%20Definici%C3%B3%20de%20tasques

 Aixi que en he creat un de nou per recopilar alla les dades
 http://piratepad.net/grtx-tasques1

 Apa, doncs per avui es tot.
 Salut i alegria
Núria
Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació sobre la llista de correu Garrotxa