[GRTX] Model o actor/actriu x dissabte 18/11 o diumenge 19/11

Nodes de Pau nodesdepau a gmail.com
dis nov 18 11:34:46 CET 2017

Hola a tothom! Bon dia!

Busco urgentment alguna persona que vulgui fer de model/actor (pot ser
qualsevol, no cal tenir experiència en arts escèniques) en una sessió de
fotos al castell-ermita de Sant Salvador de Puig-alder, a Les Planes
d'Hostoles (Garrotxa), aquesta dissabte 18 de novembre a la tarda o
diumenge 19 (matí o tarda).

És un projecte de l'Escola de Cinema de Barcelona (ECIB), on estic
estudiant Iniciació a la direcció cinematogràfica. La sessió de fotos
desprès l'editaria per fer-ne un curtmetratge de 2 minuts (no és projectarà
enlloc, nomès és un exercici d'estudiants).

Ofereixo a canvi, un dinar, berenar o sopar a casa meva (a Les Planes
d'Hostoles). I passar una estona divertida! També us regalaria una copia
del curt de 2´ amb les imatges editades.

Aviso amb poc temps d'antel·lació perquè m'han fallat els models que
inicialment havien de participar.

Pot ser home o dona, i repeteixo que no cal tenir experiència. Serà
divertit! Va qui s'anima? Podem fer les fotos avui dissabte a la tarda o
diumenge, quan us vagi millor.

Us deixo el meu telefon mobil perquè em truqueu: 616 636 130

Moltes gràcies!

Jordi Gállego
soci de l'Ecoxarxa Garrotxa des del 2016
Twitter: @altaWeu
Ràdio: altaveu.org
Videos: videos-altaveu.org

Més informació sobre la llista de correu Garrotxa