[Garrotxa] [Cooperativaintegral] Video-tutorials per a facilitar l'ús del CES

Blackhold blackhold a marsupi.org
dim jun 5 15:45:21 CEST 2012

per cert, m'ha trucat en wolf que està interessantíssim en oferir carn
dintre de la ecoxarxa! a veure si ara amb la caloreta podem començar a
engegar la ecoxarxa de la garrotxa!

El 5 de juny de 2012 15:44, Blackhold <blackhold a marsupi.org> ha escrit: