[EX-Emporda] BAIXA DE LES LLISTES I BAIXA DE LA CIC

Alex Catalan catalan.alex a gmail.com
dic ago 31 12:18:11 CEST 2016

Bon dia,

Al 2015 ja vaig enviar un e-mail per tal de donar-me de baixa de la CIC,
amb la intenció de col.laborar únicament i, sense necessitat de formar part
de la cooperativa, en el Nucli d' Ultramor (NALUR) . Per molts motius, la
meva participació en el nucli també es va diluir i ara és totalment nul.la.

La conformitat de la baixa no m'ha arribat mai. Per això us torno a
escriure.

Demano, si és possible, que em confirmeu la *baixa* de la* CIC* i dels
*llistats*.

Moltíssimes gràcies i salutacions!
Àlex Catalán

Més informació sobre la llista de correu Emporda