[EX-Emporda] Fwd: Rectoria

Nucli Autogestionat d'Ultramort i rodalies nalur a ecoxarxes.cat
diu abr 24 18:04:51 CEST 2016

Bones,
Us fem arribar aquesta informació que pot ser de l'interès d'alguna de
vosaltres. O la podeu compartir amb algun amic afí.
Moltes gracies!

Nucli Autogestionat d'Ultramort i rodalies
Cooperativa Integral Catalana
Contacte: nalur a ecoxarxes.cat

-- Ens trobareu cada dijous de 10h a 14h per acollir-vos!

Hola,

Em dic Adria, soc de Calonge i estic buscant a gent per compartir allotjament.
Si poguesiu corre la veu sisplau, per qui li pogues interesar el lloguer de la rectoria de sta. Maria de Bell lloc del poble de sta.
Cristina d'Aro. Hi ha terreny per cultivar, tambe s'han d'arreclar coses a la casa, el contracte podria ser per temporada llarga.
Es poden posar en contacte amb mi en aquet mateix correu: bob <bobmost_ a hotmail.com>

Gracies

Més informació sobre la llista de correu Emporda