[EX-Emporda] Fwd: Reunió organització barra Assemblea Bioregional

Alex Catalan catalan.alex a gmail.com
dij abr 14 09:51:20 CEST 2016

Ep! El 22 i 23 Anna i jo estem currant matí i tarda a BCN! No podrem ni
acostar-nos. Petons u Ànims!
El dia 12/04/2016 17.07, "Sara via Emporda" <emporda a llistes.ecoxarxes.cat>
va escriure: