[EX-Emporda] Fira d'Economia Solidaria i Trovada de Monedes socials

Andreu Martinez andreumartinezsole a gmail.com
div oct 9 19:05:39 CEST 2015

Bones gent,

S'acosta la fira d'Economia Solidaria i per l'Ecoxarxa seria interessant
assistir-hi per o ajudar a l'stand de la CIC, o per assistir a la trovada
de monedes socials. Jo he inscrit l'EcoVent, i em comprometo a ser a la
reunió de les 16h.

Algú més s'anima?

Jo ja seré per Barna al matí, que coincideix que fan una trovada
d'impressores3D i hi vull anar també. Quedem per baixar a BCN?, quedem a la
fira? ... ja direu.

Salut!

AndreuMS