[EX-Emporda] es necessita un atril per la pròxima assamblea a Torroella (28-Nov)

Alex Catalan catalan.alex a gmail.com
dim nov 24 15:49:34 CET 2015

Bon dia,

Si necessiteu una taula plegable de càmping amb cadiretes de càmping per
l'Assemblea del dia 28 digueu-m'ho i el dijous la puc apropar a Terra.
M' agradaria passar-me igualment una estona pel matí per Ultramort per fer
el traspàs dels diners que tinc guardats de l' Ecoxarxa i de les feines
assignades respecte a aquesta tresoreria. Així també veig a l'Edu i la
Rakel que em sembla que son els únics que han assistit a les últimes
assemblees i els que van pedalant per tots a NALUR. Espero poder-me tornar
enganxaar d'una forma més activa el més aviat possible. Merci de tot cor
als que seguiu ficant energia!
El proper 28 torno a ser fora per motius laborals. Últimament em costa molt
compaginar-me amb les assemblees.

Una abraçada!
Àlex