[EX-Emporda] Punt a l'assemblea - IntegralCES

Núria Fernández nuria.fer.man a gmail.com
dij maig 28 15:04:30 CEST 2015

Si us plau. Esborreu-me d les vostres llistes d distribucio.
Dieu q ja ho heu fet pero cada dia rebo correus vostred.
Dieu q hi ha la manera d fer-ho nosaltres mateixos a traves d'unes
instruccuons q hi ha en el mail original. Ho sento nois. No ho he sabut
trobar.
Aixi q us demano q em doneu de baixa i m'esborreu vosaltres dels vostres
mailings. No vull seguir rebent els vistres missatges.
Gracies.
Nuria
El dia 28/05/2015 13:48, "rakel benedicto" <rakel a cooperativa.cat> va
escriure: